Frontoia, bai; baina futbol-aretoko pista ere bai. Biak batean baina ez biak batera.
Behin egon naiz entrenatzen eta gustora egon ta sentitu nintzela esan nahi nuke. Frontoia gogortzat hartzen dut, atzelarientzat batez ere eta zaila, batez ere aurrelarientzat; baina polita, argitasun asko dauka. Kanpotik ez dauka itxura onik, itxasora begiratzen aldea izan ezik, baina barrutik erakargarria eta atsegina iruditu zitzaidan. Gaur bigarren aldiz joango naiz entrenatzera.
Pilota taldeko kide ta lagun batzuei esker denboraldi honetan Zierbena defendatuko dut frontoiz frontoi. Neu pozik, baita eskerronekoa ere.
Es frontón y es pista de fútbol sala. Las dos cosas aunque no las dos a la vez. He estado una vez entrenando y quisiera decir que estuve y me senti a gusto. Me pareció un frontón duro, especialmente para los zagueros y difícil, especialmente para los delanteros; pero es bonito y tiene mucha luz. Por fuera no tiene buena pinta, excepto la cara que pega para la mar, pero por dentro me pareció agradable y atractivo. Hoy entrenaré por segunda vez.
Gracias a amigos y compañeros del club defenderé esta temporada el nombre de mi pueblo de frontón en frontón. Yo contento, y agradecido a ellos también.